آنچه لبنان با مذاکره به دست نمی آورد

افکار نیوز شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 19:31
با وجود تداوم تجاوزات و اشغال مناطقی از لبنان توسط رژیم صهیونیستی، دولت لبنان تصمیم به انجام مذاکرات مستقیم با این رژیم گرفته است.

با وجود تداوم تجاوزات و اشغال مناطقی از لبنان توسط رژیم صهیونیستی، دولت لبنان تصمیم به انجام مذاکرات مستقیم با این رژیم گرفته است. مذاکراتی که به گفته وزیر امور خارجه لبنان، سه هدف اساسی را دنبال می‌کند: تثبیت آتش‌بس، خروج رژیم صهیونیستی از اراضی اشغالی لبنان و بسط حاکمیت دولت لبنان بر تمام خاک کشور.

اما چرا لبنان از طریق مذاکره با اسرائیل به اهدافش نخواهد رسید؟

 

 

حجم ویدیو: 12.01M | مدت زمان ویدیو: 00:04:52

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.