بلومبرگ: ذخایر نفت جهانی به پایین‌ترین سطح خود از ۲۰۱۸ نزدیک می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 19:36
شرکت خدمات مالی و بانکداری چندملیتی آمریکا درباره ادامه تبعات تجاوز به ایران، اعلام کرد: موجودی جهانی نفت به پایین‌ ترین سطح خود از سال ۲۰۱۸ نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بلومبرگ امروز شنبه در گزارشی به نقل از «جی پی مورگان» (شرکت خدمات مالی و بانکداری چندملیتی آمریکا) اعلام کرد: موجودی جهانی نفت به پایین‌ ترین سطح خود از سال ۲۰۱۸ نزدیک می‌شود.

بلومبرگ، به نقل از تحلیلگران در این خصوص اضافه کرد: موجودی سوخت جت در اروپا با نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی به سرعت در حال کاهش است و انتظار می‌ رود در ماه ژوئن به سطوح بحرانی خود نیز برسد. بر اثر جنگ ایران (تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه تهران) ذخایر نفت جهانی در حال کاهش است؛ زیرا جریان نفت خام از خلیج فارس با بسته شدن تنگه هرمز محدود شده است. بر اساس تخمین‌ های شرکت خدمات مالی مورگان استنلی، موجودی جهانی نفت بین ۱ مارس و ۲۵ آوریل حدود ۴.۸ میلیون بشکه در روز کاهش یافته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.