ولی‌زاده: هفت جودوکار خراسان شمالی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 19:45
بجنورد- رئیس هیأت جودو خراسان شمالی از دعوت هفت جودوکار به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان خبر داد.

یونس ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی انتخابی تیم ملی جودو در رده سنی جوانان با هدف شناسایی برترین استعدادها و تشکیل بدنه اصلی تیم ملی، به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت جودو خراسان شمالی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این اردو از روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا ۳ خرداد ماه به مدت ۱۱ روز در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران ادامه خواهد داشت.

ولی‌زاده اسامی نفرات اعزامی را علیرضا سعادتی، علی‌محمد قربانی، مهدی اسماعیلی، میثم وحدانی، حافظ ایزانلو، امیرمحمد پیروزی و یونس شعبانی اعلام کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.