مشاور سابق اوباما: تهدید ایران توسط ترامپ، نشان دهنده‌ استیصال او است

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 19:55
مشاور سابق اوباما با انتشار پیامی تصریح کرد: تهدید ایران توسط ترامپ، نشان دهنده‌ استیصال او است؛ زیرا ۳ ماه پس از این جنگ، راهبرد او شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی نصر مشاور سابق اوباما در شبکه اجتماعی ایکس با رد ادعای بی‌ اساس دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا نوشت: برگردیم به تهدیدهای نابودی (از سوی ترامپ)، اشاره به استفاده از بمب‌ های هسته‌ ای. این بیشتر از نمایش قدرت و ترساندن ایران، نشان دهنده‌ استیصال است.

مشاور سابق اوباما سپس اضافه کرد: وی تهدید به تشدید گسترده‌ تنش می‌ کند، زیرا ۳ ماه پس از این جنگ، راهبرد او شکست خورده است. جنگ هوایی شکست خورده و محاصره (ایران) هم جواب نداده است. او واقعا می‌ خواهد ایران توافق‌ نامه‌ ای را امضا کند که او را از جنگ خلاص کند.

ولی نصر سپس اضافه کرد: اما این نوع لحن سخن، کار را دشوارتر می‌ کند.

مشاور سابق اوباما: تهدید ایران توسط ترامپ، نشان دهنده‌ استیصال او است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.