۳۳ درصد مادران مشمول از کارت «امید مادر» استفاده کردند

صدا و سیما شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 19:57
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهار روز نخست اجرای طرح حمایتی «کارت امید مادر»، حدود ۳۳ درصد از مادران مشمول از اعتبار اختصاص‌یافته استفاده کرده‌اند.

«امید مادر»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، یعقوب اندایش درباره آخرین آمار استفاده‌کنندگان از کارت «امید مادر» گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۳ هزار مادر صاحب فرزند شده‌اند که از زمان آغاز اجرای این طرح از شانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵، حدود ۲۰ هزار و ۸۵۰ مادر از اعتبار کارت خود استفاده کرده‌اند.

وی افزود: در چهار روز نخست اجرای این طرح حمایتی، در مجموع ۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبار اختصاص‌یافته توسط مادران مشمول هزینه شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.