پیام یاسر آسانی برای هواداران استقلال

پارسینه شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 20:00
یاسر آسانی بازیکن آلبانیایی استقلال، اعلام کرد بی‌صبرانه منتظر ملاقات با هواداران این تیم است.

به گزارش پارسینه ، به نقل از خبرورزشی: پس از شروع جنگ و خروج بازیکنان خارجی استقلال از ایران بحث‌های زیادی پیرامون جدایی آنها مطرح شد و یاسر آسانی هم یکی از نفراتی بود که شایعات فراوانی در موردش شنیدیم.

اگرچه آسانی مدعی شده از لالیگا پیشنهاد دارد ولی رفتارش در فضای مجازی نشان می‌دهد که دلش می‌خواهد همچنان در استقلال باقی بماند. این ملی پوش اهل آلبانی ظهر شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ با انتشار عکس خود در لباس استقلال، خطاب به هواداران این تیم نوشت: بی صبرانه منتظر دیدن شما هستم و دلم برایتان خیلی تنگ شده.

با توجه به این پیغام، به نظر می‌رسد اگر صلح در منطقه حاکم شود، یاسر همچنان به قرارداد خود با استقلال متعهد باقی مانده و به سوی تهران پرواز می‌کند.

Screenshot_۲۰۲۶۰۵۰۹_۱۹۵۳۰۹_Chrome

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.