قطع برق چاه‌های کشاورزی لرستان طی فردا یکشنبه

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 20:43
خرم‌آباد - شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان از قطع برق مشترکین چاه‌های کشاورزی در روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با صدور اطلاعیه شماره ۳، از قطع کامل برق مشترکین چاه‌های کشاورزی در روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان اعلام کرد: در راستای مدیریت بار و جلوگیری از ناترازی در شبکه، برق مشترکین چاه‌های کشاورزی فردا یکشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷:۳۰ به صورت کامل قطع خواهد شد.

این اقدام با هدف حفظ پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌های گسترده‌تر انجام می‌شود.

توصیه به کشاورزان

شرکت توزیع برق لرستان از کشاورزان درخواست کرد: برنامه‌ریزی دقیق برای آبیاری و استفاده از تجهیزات برقی خود داشته باشند تا با کمترین مشکل در این بازه زمانی مواجه شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.