جمع آوری ۱۳۱معتادمتجاهردر علی آبادکتول

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 20:51
علی آباد-فرمانده انتظامی علی آباد کتول از اجرای طرح آرامش در شهر و جمع آوری۱۳۱معتادمتجاهر درشهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرهنگ حسین نوروزی اظهارکرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان و سالم سازی محیط اجرا شد.

وی افزود: در راستای این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تعداد ۱۳۱نفر معتاد متجاهر از سطح شهرستان جمع آوری وتحویل مراکزبازپروی شدند.

فرمانده انتظامی علی آباد گفت:مبارزه مداوم با موادمخدر دردستور کار همیشگی پلیس بوده وهمشهریان اخبار امنیتی و انتظامی را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.