آژیرهای هشدار در الجلیل غربی به دلیل حمله موشکی

مشرق نیوز شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 21:38
رسانه‌های عبری از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در الجلیل غربی واقع در اراضی اشغالی به دلیل حمله موشکی خبر می دهند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری الجزیره، رسانه‌ های داخلی در اراضی اشغالی امروز شنبه اعلام کردند: آژیرهای خطر در «شلومی»، «حنیتا» و مناطق اطراف آن در الجلیل غربی به صدا درآمد.

بر اساس اعلام این رسانه، رسانه‌های عبری اضافه کردند: آژیرهای خطر در چند منطقه در الجلیل غربی به دلیل هشدار نفوذ پهپاد و حملات موشکی فعال شده است.

برخی رسانه ها اعلام کردند که این رخ داد پس از نفوذ پهپاد و شلیک موشک از سمت لبنان روی داده است.

بر اساس برخی گزارش‌ها، چند پهپاد به منطقه رأس الناقوره رسیده‌اند و یکی از آن‌ها نیز به شهر نهاریا نزدیک شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.