چگونه پایگاه العدید قطر به آمریکایی‌ها سپرده شد؟

تابناک شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 21:41
ویدیویی قدیمی از حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیرامورخارجه پیشین قطر در زمان تأسیس پایگاه هوایی العدید مورد توجه قرار گرفته است. حمد بن جاسم آل ثانی تاکید می‌کند: «پایگاه نظامی العدید به درخواست آمریکا تأسیس شد. پایگاه را ساختیم اما دیدیم ما فقط دوازده هواپیما داریم و ظرفیت این پایگاه از 40 هواپیما هم بیشتر است! گفتیم یا باید پایگاه را تعطیل کنیم یا این که یک دوست، تحت توافقی از آن استفاده کند! در نتیجه با آمریکا توافق کردیم که استفاده کند...» اظهارات این مقام پیشین قطر که نوع رابطه شیخ نشین‌ها با اعراب را به خوبی به تصویر می‌کشد، می‌بینید و می‌شنوید.
ویدیویی قدیمی از حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیرامورخارجه پیشین قطر در زمان تأسیس پایگاه هوایی العدید مورد توجه قرار گرفته است. حمد بن جاسم آل ثانی تاکید می‌کند: «پایگاه نظامی العدید به درخواست آمریکا تأسیس شد. پایگاه را ساختیم اما دیدیم ما فقط دوازده هواپیما داریم و ظرفیت این پایگاه از 40 هواپیما هم بیشتر است! گفتیم یا باید پایگاه را تعطیل کنیم یا این که یک دوست، تحت توافقی از آن استفاده کند! در نتیجه با آمریکا توافق کردیم که استفاده کند...» اظهارات این مقام پیشین قطر که نوع رابطه شیخ نشین‌ها با اعراب را به خوبی به تصویر می‌کشد، می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.