پوتین: پیشنهاد مسکو برای خارج کردن اورانیوم غنی‌شده ایران روی میز است

عصر ایران شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 22:51
پوتین در ادامه با تاکید بر اینکه تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به ضرر همه خواهد بود، خاطرنشان کرد: توافق‌ها باید به نفع همه کشورهای منطقه باشد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی با بیان اینکه ادامه جنگ بین ایران و آمریکا به نفع هیچکسی نیست، ابراز امیدواری کرد که درگیری مربوط به ایران در سریع‌ترین زمان ممکن پایان یابد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی، پوتین در جمع خبرنگاران گفت: درگیری بین تهران و واشنگتن به شدت پیچیده بوده و ما را در شرایط سختی قرار داده است چون ما روابط خوبی با ایران و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس داریم.
 
وی همچنین با بیان اینکه روسیه امیدوار است مناقشه پیرامون ایران هر چه سریعتر پایان یابد، افزود: روسیه به تماس‌های خود با هر دو طرف درگیری ایران و (رژیم) اسرائیل ادامه می‌دهد.
 
پوتین در ادامه با تاکید بر اینکه تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به ضرر همه خواهد بود، خاطرنشان کرد: توافق‌ها باید به نفع همه کشورهای منطقه باشد.
 
رئیس جمهور روسیه با اشاره به اینکه اعتماد ایران به روسیه در حوزه هسته ای بی دلیل نیست، افزود: پیشنهاد مسکو برای خارج کردن اورانیوم غنی‌شده ایران روی میز است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.