سقاب‌اصفهانی: تا ۲ سال آینده به خاطر آسیب‌های وارده نیازمند صرفه‌جویی هستیم/امسال در تابستان و زمستان دوره سختی داریم

اقتصادنیوز شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 23:01
اقتصادنیوز: رئیس سازمان بهینه‌سازی انرژی تاکید کرد که کشور تا 2 سال آینده به صرفه جویی نیاز دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صداوسیما، اسماعیل سقاب اصفهانی تاکید کرد: واقع‌بینانه که نگاه کنیم آسیب‌هایی به زیرساخت‌های کشور وارد شده و در کنار تلاش مسئولان چاره‌ای جز صرفه‌جویی در یک‌ونیم تا ۲ سال آینده نداریم.

برخلاف تصویری که ساخته می‌شود نه همه پالایشگاه‌ها از کار افتاده‌اند و نه آسیب جزئی بوده است، واقعیت میانه این دو است. بازگشت تاسیسات و ظرفیت‌های آسیب دیده ۱۸ ماه تا ۲ سال زمان نیاز دارد.

اگر همه منابع مالی و همه دسترسی‌ها فراهم شود باز هم امسال در تابستان و زمستان دوره سختی داریم، بدلیل آسیب دیدن ظرفیت‌های گاز، بنزین و گازوئیل کشور.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.