به گزارش مشرق، فرماندهی نیروی دریایی سپاه با انتشار پیامی هشدار داد: هرگونه تعرض به شناورهای نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران، تهاجم سنگین علیه یکی از مراکز آمریکایی در منطقه و کشتیهای دشمن را در پی خواهد داشت.
به گزارش مشرق، فرماندهی نیروی دریایی سپاه با انتشار پیامی هشدار داد: هرگونه تعرض به شناورهای نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران، تهاجم سنگین علیه یکی از مراکز آمریکایی در منطقه و کشتیهای دشمن را در پی خواهد داشت.