تونل زمان| درگیری رحمتی و قلعه‌نویی در ورزشگاه آزادی/ اگر استقلال را نمی‌بردیم، روح آقاتختی عذاب می‌کشید!

خبرورزشی شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 23:57
۱۰ سال قبل دقیقا در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی تا آستانه درگیری فیزیکی پیش رفتند!

رابطه مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی از زمستان ۱۳۹۲ به سردی گرایید و کار تا حدی جلو رفت که سنگربان سرشناس استقلال در خرداد ۱۳۹۳ از این تیم جدا شد! او به پیکان رفت و تا وقتی قلعه‌نویی در استقلال بود، دیگر برنگشت.

در چنین وضعیتی استقلال و تراکتور ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ به میزبانی ورزشگاه آزادی جدال برگشت خود در لیگ پانزدهم را انجام دادند. مسابقه‌ای که استقلال برای کسب عنوان قهرمانی حتما باید در آن پیروز می‌شد ولی در جدالی فوق‌العاده پرتنش، کار را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد تا به واسطه همان شکست از رسیدن به عنوان قهرمانی محروم شود.

درگیری رحمتی و قلعه‌نویی

در دقایقی از این بازی مهدی رحمتی به شدت از رفتار امیر قلعه‌نویی عصبانی شد و خطاب به داوران تاکید می‌کرد او به عنوان سرمربی تراکتور اجازه برهم‌زدن جو بازی را ندارد! رحمتی آن‌قدر عصبانی بود که اگر بازیکنان دو تیم وارد ماجرا نمی‌شدند، کارش با سرمربی حریف فراتر از بحث لفظی بالا می‌گرفت!

قلعه‌نویی، قهرمانی استقلال و روح آقاتختی!

امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پایان بازی ترجیح داد ماجرای رحمتی را مدیریت کند و پیرامون پایین‌آمدن شانس قهرمانی استقلال نیز تصریح کرد: ما باید جوانمردانه بازی می‌کردیم چون با یکی از مدعیان قهرمانی مصاف می‌دادیم و تحت هیچ شرایطی نباید کار را شل می‌گرفتیم. جهان‌پهلوان غلامرضا تختی در ورزش ما اسطوره جوانمردی و نماد معرفت است، اگر تراکتور بازی را شل می‌گرفت و عمدا به استقلال می‌باخت، شک نداشته باشید که روح آقاتختی عذاب می‌کشید!

بیشتر بخوانید: کاپ قهرمانی استقلال گم شد!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.