مدیر سابق مرکز ضد تروریستم‌ آمریکا: ایران قبل از جنگ آمریکا و اسرائیل در حال توسعه سلاح هسته‌ای نبود

عصر ایران یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 00:01
فشارهای نظامی فزاینده و تغییر معادلات امنیتی در خاورمیانه، ممکن است محاسبات راهبردی تهران را تغییر داده و انگیزه برای دستیابی به بازدارندگی هسته‌ای را تقویت کرده باشد.

شبکه TRT نوشت: جو کنت با بازخوانی پرونده‌های اطلاعاتی مدعی شد که فعالیت‌های هسته‌ای تهران تا پیش از آغاز درگیری‌های اخیر در منطقه، ماهیت تسلیحاتی نداشته است.

اما فشارهای نظامی فزاینده و تغییر معادلات امنیتی در خاورمیانه، ممکن است محاسبات راهبردی تهران را تغییر داده و انگیزه برای دستیابی به بازدارندگی هسته‌ای را تقویت کرده باشد.

 

مدیر سابق مرکز ضدتروریستم‌ آمریکا

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.