
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب الله لبنان در بیانیهای اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۲۰ عملیات علیه نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده است.
براساس اسن بیانیه چندین تجمع نیروها، تجهیزات و سامانههای ارتباطی ارتش اشغالگر در مناطق مختلف جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی با پهپادهای انتحاری هدف قرار گرفت.
در آخرین عملیات، موضع تازه تأسیس نظامیان صهیونیست در شهرک علماالشعب با یک دسته پهپاد هجومی هدف قرار گرفت.
حزب الله همچنین اعلام کرد: تجمع نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در محل فرود بالگردها در شهرک شلومی با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.
تجمع نیروهای صهیونیستی در «جل العلام» هم با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفت.
حزبالله همچنین اعلام کرد: یک خودروی ارتباطاتی نظامیان اشغالگر را نیز در منطقه البیاضه در جنوب لبنان با دو پهپاد انتحاری هدف قرار دادیم.
این گروه همچنین از حمله به تجمع تجهیزات ارتش صهیونیستی در منطقه طیرحرفا در جنوب لبنان با پهپاد انتحاری خبر داد.