دو ستاره پرسپولیس بعد از جام جهانی جدا نمی‌شوند

برترین‌ها یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 02:07
خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها اینکه دو ستاره ازبکستانی مشکلی برای بازگشت به ایران ندارند.

خبرورزشی: خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها اینکه دو ستاره ازبکستانی مشکلی برای بازگشت به ایران ندارند.

420081

پرسپولیس در این فصل چهار بازیکن خارجی در ترکیب خود داشت. در نیم فصل، سرژ اوریه از جمع سرخ پوشان جدا شد و دنیل گرا و ایگور سرگیف پرسپولیسی شدند.

همه خارجی‌های پرسپولیس برای فصل بعد با این تیم قرارداد دارند. با این حال دو ستاره ازبکستانی قرمزها از اهمیت بیشتری برای مدیران، کادرفنی و هواداران این تیم برخوردارند. حتی اگر شرایط طوری شود که چند خارجی پرسپولیس مثل بیفوما، گرا و باکیچ دیگر به ایران نیایند، دو ستاره ازبکستانی پرسپولیس یعنی اورونوف و سرگیف، به احتمال زیاد بعد از پایان کار ازبکستان در جام جهانی، به ایران برمی‌گردند.

این دو بازیکن در گفت‌وگوهای خود اعلام کردند مشکلی برای بازگشت به ایران ندارند و فصل بعد هم در پرسپولیس بازی خواهند کرد. سرنوشت سایر خارجی های پرسپولیس اما هنوز مشخص نیست و ممکن است مدیران این باشگاه، تصمیم به قطع همکاری با یکی دو بازیکن خارجی این تیم مثل گرا و بیفوما بگیرند.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.