درخواست مالک نساجی از رئیس فدراسیون فوتبال

افکار نیوز یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 04:48
مالک باشگاه نساجی مازندران از رئیس فدراسیون درخواست شفافیت سازی در پرونده مس شهربابک را مطرح کرده است.

قرار است از آخر هفته جاری مسابقات لیگ یک از سرگیری شود اما قبل از آن، نام صدرنشین تغییر کرده است. این اتفاق در پی صدور حکم کمیته استیناف مبنی بر بازگشت سه امتیاز کسرشده به حساب مس شهربابک اتفاق افتاد که در پی آن، امتیاز این تیم از 44 به 47 افزایش یافت تا جایگاهی که در اختیار نساجی 46 امتیازی بود را تصاحب کند.

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران در واکنش به بازگشت سه امتیاز باشگاه مس شهربابک، طی نامه‌ای رسمی خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، نسبت به روند تصمیم‌گیری انجام‌شده اعتراض و خواستار شفاف‌سازی فوری در این پرونده شد.

در این نامه نسبت به روند رسیدگی، نحوه اتخاذ تصمیم و برخی ابهامات حقوقی موجود اعتراضات مشخصی مطرح شده و درخواست شده فدراسیون فوتبال بر اساس قانون، شفافیت و عدالت ورزشی، موضوع را مورد بررسی مجدد قرار دهد.

مالک باشگاه نساجی مازندران تأکید کرده که این پرونده تا روشن شدن کامل ابعاد حقوقی آن، از مسیرهای قانونی پیگیری خواهد شد و این باشگاه اجازه نخواهد داد حقوق هوادارانش نادیده گرفته شود.

در شرایطی که هواداران نساجی نسبت به این تصمیم معترض هستند، ورود مستقیم مالک باشگاه به این پرونده نشان می‌دهد این موضوع تا رسیدن به نتیجه نهایی با جدیت دنبال خواهد شد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.