قدردانی وزیر بهداشت نیجر از ایران

صدا و سیما یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 06:17
سرهنگ گاربا حکیمی، وزیر بهداشت و درمان نیجر، روز جمعه در بازدید از مرکز درمانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در نیامی، پایتخت این کشور، از خدمات و کیفیت درمان این مرکز قدردانی کرد.

تقدیر وزیر بهداشت نیجر از ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از ابیجان، در این بازدید که همزمان با روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ انجام شد، علی تیزتک، سفیر ایران در نیجر، وزیر نیجری را همراهی کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران نیجری، بر توسعه همکاری‌های دو جانبه بالاخص در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

این بازدید در بخش‌های خبری تلویزیون نیجر بازتاب داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.