کشف قاچاق سوخت در درگز

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 08:11
مشهد- فرمانده هنگ مرزی درگز از کشف قاچاق سوخت توسط مرزبانان هنگ مرزی درگز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جواد حسین زاده اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق سوخت، مرزبانان غیور گروهان مرزی لطف‌آباد موفق به کشف و توقیف ۳۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در یک عملیات شدند.

فرمانده هنگ مرزی درگز بیان کرد: این محموله قاچاق که توسط سرنشین یک خودروی نیسان در حال انتقال بود،باهوشیاری و اقدام به‌موقع مرزبانان کشف و ضبط گردید.

وی گفت: ارزش این محموله را ۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با این اقدام قاطعانه، ضربه دیگری به شبکه قاچاق سوخت وارد آمد. در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.