رفع یک نگرانی بزرگ در باشگاه پرسپولیس

خبرورزشی یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 09:07
بخش حقوقی پرسپولیس از فدراسیون استعلام گرفت و تایید کرد این باشگاه هیچ گونه بدهی مالی ندارد تا خیالش از بابت مجوز حرفه‌ای راحت شود.

پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تعلیق رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به دلیل جنگ تصمیم به رتق و فتق امور حقوقی و مالی با توجه به بدهی‌های انباشته این باشگاه گرفت.

حدادی که بخش قابل توجهی از بودجه فصل جاری را به دلیل ولخرجی تابستانی رضا درویش مدیرعامل پیشین در اختیار نداشت تصمیم گرفت بدهی‌های داخلی را با استفاده از روش های حقوقی حل و فصل کند تا سرخ ها بدون کوچکترین مشکل به استقبال فصل آینده برود.

از این رو بخش حقوقی پرسپولیس پس از رایزنی با چند طلبکار داخلی که هر روز تهدید به توقیف اموال این باشگاه داشتند به توافق های لازم رسید تا بخش حقوقی برای مستندسازی این موضوع سراغ سازمان لیگ و کمیته‌های حقوقی فدراسیون رفته و در این باره استعلام بگیرد.

استعلامی که هفته گذشته در پاسخ به نامه پرسپولیس از سوی فدراسیون صادر شد و این باشگاه هیچ گونه بدهی مالی ندارد تا حالا با اطمینان خاطر نسبت به وضعیت سفید در بدهی‌های مالی انباشته خود سراغ برنامه‌های آتی اقتصادی برود و خیال خود را از این بابت برای دریافت مدرک مجوز حرفه‌ای بر خلاف تعدادی از باشگاه‌های اسم و رسم‌دار راحت کند.

بیشتر بخوانید: سیدجلال حسین، یک قدم تا بازگشت به پرسپولیس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.