مترو و اتوبوس همچنان رایگان می‌ماند؟

تابناک یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 09:17
در زمان جنگ رمضان مترو و اتوبوس رایگان شد، نایب رئیس شورای شهر تهران امروز گفت که از فردا مترو و اتوبوس پولی می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ امروز آخرین روز استفاده رایگان مردم از مترو و اتوبوس در پایتخت است.

نایب رئیس شورای شهر تهران پرویز سروری دقایقی پیش به فارس گفت که از فردا اتوبوس و مترو پولی می‌شود.

از 9 اسفند که جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران آغاز شد شهرداری تهران استفاده از حمل‌ونقل عمومی را برای مردم رایگان کرد.

امروز نایب رئیس شورای شهر تهران گفت که بر اساس مصوبه شورا امروز آخرین روز استفاده رایگان است و چون جلسه شورا هم امروز برگزار نمی‌شود از فردا مردم باید پول بدهند؛ البته شاید دوباره جلسه گذاشتیم و رایگان شدن مترو و اتوبوس را تمدید کردیم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.