استاندار بوشهر: صرفه‌جویی در مصرف انرژی یک ضرورت است

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 09:19
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: استفاده از وسایل سرمایشی در فصل گرم سال افزایش می‌یابد و در این شرایط صرفه‌جویی در مصرف انرژی یک ضرورت است.

ارسلان زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با وجود اقداماتی که دشمنان آمریکایی صهیونیستی در جنگ اخیر برای ضربه زدن به بخش نفت و گاز و انرژی انجام دادند ولی تامین سوخت و انرژی مردم به صورت پایدار انجام شده است.

وی به نقش مردم در شرایط مختلف اشاره کرد و ادامه داد: مردم همواره همراهی خوبی در زمینه مصرف انرژی داشته‌اند و انتظار می‌رود اکنون نیز در این زمینه همراهی و همکاری خوبی برای مدیریت مصرف انرژی داشته باشند.

استاندار بوشهر با اشاره به در پیش بودن فصل گرما خاطرنشان کرد: در استان بوشهر و جنوب کشور استفاده از وسایل سرمایشی در این فصل افزایش می‌یابد و در این شرایط صرفه‌جویی در مصرف انرژی یک ضرورت است.

وی تاکید کرد: با همراهی و همکاری مردم در صرفه‌جویی مصرف برق امید داریم که شاهد وقفه‌ای در ارائه خدمات را شاهد نباشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.