ضرورت توجه جدی مشترکین به وضعیت مصرف و اشتراک گاز درچهارمحال وبختیاری

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 09:40
مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت توجه جدی مشترکین به وضعیت مصرف و اشتراک گاز، از شهروندان خواست در صورت وجود هرگونه تغییر در ساختار ساختمان یا تعداد واحدها، نسبت به اصلاح اطلاعات اشتراک خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،جهانبخش سلیمیان با بیان اینکه برخی از مشترکین در ماه‌های اخیر با افزایش قابل توجه در مبلغ گازبهای مصرفی مواجه شده‌اند، اظهار کرد: در بسیاری از موارد این افزایش به دلیل تغییرات ایجاد شده در ساختمان‌ها، تفکیک یا افزایش تعداد واحدها، تغییر کاربری و یا به‌روز نشدن اطلاعات اشتراک در سامانه‌های مربوطه است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه و همکاری مردم در این زمینه افزود: اکنون و پیش از آغاز فصل سرما، بهترین زمان برای بررسی و اصلاح این موارد است. مشترکین می‌توانند در صورت ایجاد هرگونه تغییر در ساختار ساختمان، تعداد واحدها یا نوع استفاده از ملک، با مراجعه به ادارات گاز و یا از طریق هماهنگی با شهرداری نسبت به اصلاح پرونده اشتراک اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری همچنین خاطرنشان کرد: توجه و همراهی مردم در این موضوع، علاوه بر جلوگیری از بروز مشکلات در محاسبه قبوض گاز، موجب شفافیت در ارائه خدمات و مدیریت بهتر مصرف انرژی در استان خواهد شد.

سلیمیان در پایان از همکاری و توجه شهروندان قدردانی کرد و بر ضرورت مدیریت صحیح مصرف گاز به‌ویژه در آستانه فصل سرد سال تأکید کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.