امیر قلعه‌نویی: دور قبلی جام ملت‌ها بدشانس بودیم؛ باید قهرمان می‌شدیم!

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 09:45
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همگروهی با سوریه، قرقیزستان و چین در جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی پس از همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با سوریه، قرقیزستان و چین در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان سعودی، اظهار داشت: پیش‌بینی فوتبال سخت است و نمی‌توانیم از الان بگوییم قهرمانی می‌آوریم یا خیر. دوره قبلی هم شانس و لیاقت قهرمانی داشتیم اما بدشانسی شامل حال ما شد.
وی افزود: فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. هرچند چهار سید داریم اما فوتبال در آسیا بهم نزدیک شده است. تیم ما شرایط خوبی دارد و جزو تیم‌هایی است که سریع به جام جهانی صعود کرده است. 
سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: امیدواریم در جام جهانی هم بازیهای قابل قبولی انجام دهیم و برای جام ملتها آماده شویم زیرا ما بعد از جام جهانی تغییر نسلی هم خواهیم داشت. امیدوارم در جام جهانی و سپس در جام ملت‌ها نماینده خوبی برای مردم ایران باشیم‌.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.