عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده دشمن در بوشهر اجرا می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 10:11
بوشهر- فرماندار بوشهر گفت:عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده دشمن و انفجارهای کنترل شده با هماهنگی انجام می‌شود و جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از تسلیحات عمل‌نکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکای صهیونی، صبح یکشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه به مدت یک‌هفته، از ساعت هفت تا ۱۳ در پایگاه هوایی بوشهر خبر داد و اظهار کرد: انفجارها در این بازه زمانی کنترل‌شده بوده و جای نگرانی نیست.

فرماندار بوشهر ادامه داد: با عنایت به ضرورت پاک‌سازی و تأمین ایمنی مناطق پایگاه هوایی، عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از تسلیحات عمل‌نکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکایی صهیونی در دستور کار تیم‌های خنثی‌سازی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از امروز یکشنبه به مدت یک هفته، از ساعت هفت الی ۱۳ اجرا خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.