دو حلقه چاه غیرمجاز در منطقه مشاء دماوند مسدود شد/توقیف ادوات حفاری

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 10:15
دماوند-مدیر امور منابع آب دماوند می‌گوید، در هفته جاری، ادوات حفاری دو حلقه چاه غیرمجاز در منطقه «مشاء» شناسایی و توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش، مدیر امور منابع آب دماوند روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح تعادل‌بخشی و صیانت از آب‌های زیرزمینی، با پیگیری‌های ویژه و مساعدت فرماندار شهرستان و پس از اخذ دستور قضایی، عملیات ضربتی شناسایی چاه‌های غیرمجاز انجام شد.

به گفته وی، با همکاری نیروی انتظامی و تیم‌های بازرسی و حقوقی، ادوات یک حلقه چاه غیرمجاز به عمق ۵۲ متر در اراضی مشاء شناسایی و توقیف شد. همچنین در عملیاتی دیگر، از ادامه حفاری یک حلقه چاه دیگر در همین منطقه جلوگیری و ادوات حفاری آن ضبط شد.

مدیر امور منابع آب دماوند تأکید کرد که برداشت غیرقانونی از منابع آبی برای این اداره «خط قرمز» است.

او افزود: با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی طبق قانون و با اهتمام ویژه برخورد خواهد شد تا حقوق ساکنان محلی و نسل‌های آینده حفظ شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.