درآمد ۸۰ میلیارد دلاری جمهوریاسلامی ایران از تنگه هرمز، بهایی است که غرب باید بپردازد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
نشریه آمریکایی فارن افرز نوشت: درآمد ۸۰ میلیارد دلاری جمهوریاسلامی ایران از تنگه هرمز، بهایی است که غرب باید بپردازد.
محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نوشت : بودجه ۱۴۰۵ را با نفت بشکهای ۵۴ دلار بسته بودیم، اما اکنون بیش از ۹۰ دلار از هر بشکه درآمد داریم. شبکه آمریکایی سی.ان.ان نوشت: فروش نفت ایران از حدود یکمیلیون بشکه پیش از جنگ به ۱.۷میلیون بشکه در روز افزایش یافته و قیمت هر بشکه نیز به بیش از ۱۰۰دلار رسیدهاست.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.