تزریق برق نیروگاه خورشیدی شمس آباد به شبکه سراسری قبل از آغاز تابستان ۱۴۰۵

صدا و سیما یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 10:42
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به همراه معاون وزیر نیرو و رئیس ساتبا از روند احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت نیرو گاه خورشیدی شمس آباد و خطوط انتقال بازدید کردند.

تزریق برق نیرو گاه خورشیدی شمس آباد به شبکه سراسری قبل از آغاز پیک تابستان ۱۴۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، با توجه به نزدیک شدن به مراحل پایانی احداث نیروگاه خورشیدی ۶۳ مگاواتی شمس آباد، مهندس اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به همراه مهندس محسن طرزطلب معاون وزیر نیرو و رئیس ساتبا از روند احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت نیرو گاه خورشیدی شمس آباد و خطوط انتقال بازدید کردند.

هدف از این بازدید چگونگی تزریق برق تولیدی نیروگاه مذکور توسط خطوط انتقال احداث شده به پست شمس آباد ۳ بود.

همچنین در این بازدید که علیرضا پرنده مطلق معاون فنی و مهندسی ساتبا و جلیل جعفری مدیر برق کهریزک نیز حضور داشتند، جلسه‌ای برای تسریع و هماهنگی بیشتر برای بهره برداری و تزریق برق این نیروگاه خورشیدی به شبکه سراسری قبل از آغاز تابستان ۱۴۰۵ برگزار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.