«مرکز نفس» در میناب ۲٠ انصراف از سقط را رقم زد

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 10:47
 رئیس مرکز بهداشت شهرستان میناب گفت: در اقدامی ارزشمند در سال ۱۴۰۴، با تلاش تیم سلامت شهرستان میناب و مرکز نفس، ۲۰ مادر از تصمیم به سقط جنین منصرف شدند.

به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا بهزادی، از ثبت ۲۰ مورد انصراف از سقط در سال ۱۴۰۴ شهرستان میناب خبر داد و گفت: این اتفاق که با همت مرکز نفس و پیگیری و تلاش بی‌دریغ کادر سلامت صورت گرفت، نشان از یک «نفسِ پنهان» دارد، ایمانی به زندگی که در دل بسیاری از خانواده‌ها جاری است و با حمایت درست در مسیر شکوفایی قرار می گیرد.

وی افزود: این ۲۰ انصراف از سقط جنین ، فقط یک آمار نیست، بلکه هر کدام داستانی از امید دوباره برای زندگی و پشت کردن به تصمیم‌های دشوار است.

بهزادی گفت : این حرکت، همان چیزی است که رهبر شهیدمان بارها بر اهمیت توجه ویژه به مقوله جوانی جمعیت تاکید کرده است و ما مصصم بر اجرای آن هستیم.

رییس مرکز بهداشت شهرستان میناب عنوان کرد : فرموده مقام معظم رهبری درباره جوانی جمعیت یک راهبرد اساسی برای آینده کشور است. ایشان بارها تاکید کرده‌اند که رشد جمعیت، عامل اقتدار و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی کشور در دهه‌های آینده است و ما در مرکز بهداشت میناب، این فرمایشات را چراغ راه خود قرار داده‌ایم و هر مادری که از سقط منصرف می‌شود، گامی در جهت تحقق این اقتدار و آینده‌ای روشن‌تر برای ایران است.

وی تصریح کرد: با تلاش مرکز نفس و کادر سلامت، ما توانستیم این ۲۰ مورد را به سمت انتخاب زندگی سوق دهیم و اطمینان داریم که با ادامه این روند و حمایت‌های بیشتر، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر جمعیت جوان در شهرستان و در سراسر کشور خواهیم بود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.