جمع آوری ۸۹ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز در زابل

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 10:59
زابل- فرمانده انتظامی شهرستان زابل از جمع آوری ۸۹ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسینعلی سنچولی صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی هفته گذشته در سطح شهرستان زابل اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح ۲۱ نفر سارق، ۴۸ نفر معتادمتجاهر، ۸ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۸۹ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر شدند.

وی بیان کرد: همچنین در این مقدار ۱ کیلو، ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر، ۱۴ قبضه اسلحه غیرمجاز کشف و ۵۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، فاقد پلاک و دارای آلودگی صوتی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.