ماموریت دلفین های ارتش در تنگه هرمز به روایت دریادار ایرانی/ زیردریایی‌های سبک ساخت ایران، متناسب با تهدیدها در آب‌های تنگه هرمز دست به ماشه و در حال کف‌نشینی هستند

اقتصادنیوز یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 11:40
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: دلفین‌های خلیج فارس برای نشان دادن اقتدار دفاع دریایی کشورمان در عملیاتی به نام و یاد شهدای ناوشکن دنا در تنگه هرمز روی آب آمدند و پس از اجرای چند مانور آرایشی، به اعماق دریا رفته تا ماموریت‌های محوله را ادامه دهند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی اظهار کرد: زیردریایی‌های سبک ساخت کشورمان متناسب با تهدیدها و ظرفیت‌ها و نیازها در آب‌های تنگه هرمز دست به ماشه درحال گسترش و کف نشینی هستند.

وی افزود: کف نشینی در بستر دریا در اعماق آب‌های مسیر اقتدار در آبراهه تنگه هرمز برای زمان طولانی و رهگیری و انهدام انواع شناورهای متخاصم از توانمندی‌های زیردریایی‌های سبک نیروی دریایی ارتش است. این زیر دریایی‌ها در ادبیات روزمره افسران و درجه داران آن به دلفین‌های خلیج فارس مشهورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: دلفین‌های خلیج فارس برای نشان دادن اقتدار دفاع دریایی کشورمان در عملیاتی به نام و یاد شهدای ناوشکن دنا در تنگه هرمز روی آب آمدند و پس از اجرای چند مانور آرایشی، به اعماق دریا رفته تا ماموریت‌های محوله را ادامه دهند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.