پاکستان: میانجیگری بین آمریکا و ایران ادامه دارد

افکار نیوز یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 12:03
فرمانده ارتش پاکستان عاصم منیر روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور به تلاش‌های میانجیگرانه خود بین ایالات متحده و ایران ادامه خواهد داد.

 خبرگزاری الجزیره از اظهارات فرمانده ارتش پاکستان درباره جنگ تحمیلی آمریکا علیه ایران خبر داد.ژنرال عاصم منیر اعلام کرد که پاکستان به تلاش‌های مینجیگرانه خود بین ایالات متحده و ایران ادامه خواهد داد.این سخنان را فرمانده ارتش پاکستان در سخنرانی به مناسبت اولین سالگرد اظهار داشت که در طول درگیری ۲۰۲۵، جاه‌طلبی‌های هند بسیار بیشتر از توانایی‌هایش بود و افزود که ارتش پاکستان «هرگز مرعوب نخواهد شد.»فیلد مارشال منیر همچنین به حوادث گذشته در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۸، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ اشاره کرد و آنها را تلاش‌های ناموفق هند برای تحمیل آنچه او «جنگ نامشروع» از طریق ادعاها، اغراق و اطلاعات نادرست نامید، توصیف کرد.او اظهار داشت که در هر مورد، پاکستان نه تنها آنچه را که او ارزیابی‌های ناقص دشمن توصیف کرد، افشا کرد، بلکه پاسخ قاطعی نیز ارائه داد و درگیری ۲۰۲۵ را نمونه دیگری از «تفکر خودفریبانه» از سوی هند خواند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.