سازمان لیگ شایعات را کنار زد؛ مسابقات ادامه دارد

خبرورزشی یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 12:07
سازمان لیگ با انتشار اسامی محرومان لیگ یک فوتبال به طور غیر مستقیم به شایعه تعطیلی لیگ دسته یک پایان داد.

طی یکی دو روز گذشته شایعات متعددی پیرامون لغو مسابقات دسته های اول، دوم و سوم فوتبال ایران به گوش رسیده است؛ در این خصوص گفته می شد که فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به ریاست مهدی فروردین نامه ای به در خصوص لزوم لغو مسابقات باشگاهی به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نوشته است.

این در حالی است که سازمان لیگ از مدتها قبل برنامه مسابقات لیگ های یک، دو ، سه و چهار را اعلام کرده بود و قرار است بازی ها از روز 24 فروردین رسما از سر گرفته شود.

با وجود شایعات مطرح شده سازمان لیگ هیچ واکنش رسمی به موضوع احتمال لغو مسابقات باشگاهی در دسته های پایین تر نداشت، اما امروز به طور غیرمستقیم روی این شایعه خط بطلان کشید.

سازمان لیگ با انتشار اسامی محرومان هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول ، نشان داد که عزم جدی برای ادامه مسابقات این دسته دارد و بازی ها را طبق برنامه قبلی پیش خواهد برد.

رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ یک روز 24 اردیبهشت ماه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: عنایتی: نساجی به دنبال جام قهرمانی است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.