رکورد شکنی تولید ماهانه کنسانتره مس مجتمع درآلو در فروردین ۱۴۰۵

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 12:30
کرمان- کارخانه تغلیظ مجتمع مس درآلو با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت کارآمد و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، موفق شد در شرایط سخت دوران جنگ رمضان رکورد تازه ای در تولید ماهانه کنسانتره مس ثبت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس واحد کنترل فرآیند و برنامه ریزی تولید مجتمع مس درآلو گفت: کارخانه تغلیظ مجتمع مس درآلو با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت کارآمد و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، موفق شد برای نخستین‌ بار در تمامی شاخص‌های تولید از برنامه پیش‌بینی‌شده فراتر رود و رکورد تازه‌ای در تولید ماهانه کنسانتره مس ثبت کند.

هدایت دریجانی، اعلام کرد: کارخانه تغلیظ مجتمع مس درآلو با عملکردی ممتاز توانسته در کلیه شاخص‌های تولیدی شامل سنگ سولفور مصرفی، کنسانتره تولیدی، عیار کنسانتره، مس محتوی و درصد بازیابی، از اهداف پیش‌بینی‌شده روزانه، هفتگی و ماهانه پیشی بگیرد.

وی گفت: بر اساس آمار ارائه‌ شده، میزان تولید کنسانتره در فروردین‌ماه ۱۴۰۵ به ۷ هزار و ۱۸۰ تن رسیده است که این عدد به عنوان رکورد جدید تولید ماهانه مجتمع مس درآلو به ثبت رسیده و نقطه‌ عطفی در عملکرد تولیدی این واحد صنعتی محسوب می‌شود.

دریجانی، افزود: این دستاورد، گامی استوار در مسیر تحقق چشم‌انداز تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۴۰۵ به شمار می‌رود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.