انهدام دو هسته تروریستی وابسته به موساد توسط وزارت اطلاعات

مشرق نیوز یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 12:51
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام دو هسته‌ی تروریستی وابسته به موساد خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک هسته عملیاتی چهار نفره‌ وابسته به موساد در استان آذربایجان‌غربی پیش از اجرای عملیات تروریستی علیه مراکز حساس و ترور فردی در تهران شناسایی و بازداشت شدند. در این عملیات یک تروریست هم در درگیری با سربازان گمنام امام زمان به هلاکت رسید.

همچنین با رصدهای اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در استان‌های کرمان و البرز یک هسته عملیاتی دیگر پیش از انجام هرگونه اقدام شناسایی و بازداشت شدند.

از این تروریست ها شماری ریزپرنده همراه با خودروی مخصوص حمل و نقل، سه قبضه کلت کمری با صدا خفه‌کن، جلیقه‌های ضد گلوله،یک قبضه وینچستر، یک قبضه تفنگ دوربین‌دار و مقادیر زیادی مهمات و استارلینک کشف و ضبط شد.

یک وطن‌فروش هم به نام «مسعود-ت» که قصد داشت اطلاعات طبقه‌بندی شده یکی از مراکز نظامی استان قزوین را از کشور خارج کند، در یکی از مرزهای شمالی کشور، شناسایی و بازداشت شد.

وزارت اطلاعات از مردم خواسته هرگونه موارد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ یا درگاه‌های رسمی ستادخبری این وزارت‌خانه در پیام رسان‌های ایتا، بله، روبیکا و سروش‌پلاس به آدرس vaja۱۱۳@ با تیک آبی گزارش کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.