مشارکت گسترده مردم در ۹۰ پویش درختکاری اردبیل

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 12:56
اردبیل- مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل از اجرای بیش از ۹۰ پویش درختکاری مردمی در سال جاری خبر داد.

شهامت هدایت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای گسترده پویش‌های مردمی در حوزه منابع طبیعی اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۹۰ پویش درختکاری در سطح استان برگزار شده که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، نهادهای مردمی و اقشار مختلف جامعه به اجرا درآمده است و این پویش‌ها گامی مؤثر در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی ودرختکاری است.

وی همچنین از افزایش تولید نهال در سال جاری خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، میزان تولید نهال نسبت به سال گذشته افزایش یافته و تلاش می‌شود با ارتقای کیفیت و تنوع گونه‌های تولیدی، نیاز طرح‌های جنگل‌کاری استان به‌صورت کامل تأمین شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل در ادامه بر بهینه‌سازی ایستگاه تولید بذر و نهال مغان تأکید کرد و گفت: ارتقای زیرساخت‌ها و به‌روزرسانی تجهیزات این ایستگاه در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم بهره‌وری و ظرفیت تولید را افزایش دهیم و پاسخگوی نیازهای آتی استان و استانهای دیگر باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت جذب و تخصیص به‌موقع اعتبارات، خواستار تسریع در روند پیگیری منابع مالی و ساماندهی وضعیت واگذاری‌ها شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.