پزشکیان: هدف از مذاکره نه تسلیم که احقاق حقوق ایران است

عصر ایران یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 13:11
پزشکیان: در چنین شرایطی، ماندن، ایستادگی و تحمل سختی‌ها و مشکلات، گاه از شهادت نیز دشوارتر است

رئیس‌جمهوری گفت: اگر سخنی از گفت‌وگو یا مذاکره مطرح می‌شود، معنای آن تسلیم یا عقب‌نشینی نیست.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان امروز - یکشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ - در جلسه کارگروه بازسازی خسارات ناشی از جنگ تحمیلی سوم و در بخشی از سخنانش، تأکید کرد: ملت ایران در برابر دشمن هرگز سر خم نخواهد کرد و اگر سخنی از گفت‌وگو یا مذاکره مطرح می‌شود، معنای آن تسلیم یا عقب‌نشینی نیست، بلکه هدف، احقاق حقوق ملت ایران و دفاع مقتدرانه از منافع ملی است.

پزشکیان دشواری‌های ناشی از جنگ تحمیلی اخیر را طبیعی توصیف کرد و ادامه داد: در چنین شرایطی، ماندن، ایستادگی و تحمل سختی‌ها و مشکلات، گاه از شهادت نیز دشوارتر است و مردمی که با صبر، مقاومت و تحمل در میدان باقی مانده‌اند، در حقیقت در حال انجام «جهاد اکبر» هستند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ روحیه همبستگی ملی، تقویت سرمایه اجتماعی و استمرار مشارکت عمومی در روند بازسازی و عبور از شرایط فعلی، گفت: با اتکال به خداوند، همراهی مردم و هم‌افزایی همه ظرفیت‌های کشور، ملت ایران این مرحله را نیز با عزت و سربلندی پشت سر خواهد گذاشت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.