وزیر آموزش و پرورش: رانت مدارس خاص از بین می‌رود

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 13:11
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه قصد داریم رانت مدارس خاص را از بین ببریم گفت: خدمات به فرزندان شاهد و ایثارگر را ۱۰۰ برابر افزایش خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونان با بیان اینکه مدارس باید به سمتی بروند که خدمات رایگانِ خوب، برجسته، شایسته، بدون پول و بدون نگرانی به مردم ارائه کنند گفت: قصد داریم رانت مدارس خاص را برداریم این امر مشمول سایر مدارس نیز می‌شود از نمونه گرفته تا شاهد؛ این در حالیست که خدمات به فرزندان شاهد و ایثارگران را صد برابر افزایش خواهیم داد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه‌ای که به مخاطب اصلی خود خدمت نمی‌کند، باید از بین برود ادامه داد: قطعاً مدارس شاهد تقویت می شوند و خدمات بیشتری به فرزندان شاهد و ایثارگران ارائه خواهیم داد.

کاظمی با اشاره به ظرفیت عظیم محلات جهت رفع مشکلات مدارس اظهار کرد: خیران بزرگ‌ترین پشتوانه ما هستند، دهیار یک روستا و شهردار یک منطقه می‌تواند به مدارس کمک کنند، لذا نگاه ما به مدارس هیئت امنایی، نگاه جدیدِ استفاده از ظرفیت عظیم مردمی برای پشتیبانی مدارس کشور است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.