تقدیر مدیرکل پست استان از معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 13:31
در راستای همکاری شرکت ملی پست با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل شرکت ملی پست لرستان جناب آقای مهندس حسام امینی فرد ازخانم دکتر مریم کوشکی معاون بهداشت دانشگاه تقدیر کردند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان،  دکتر کوشکی در این جلسه، از ارائه خدمات پستی و اجرای مطلوب قرارداد بین معاونت بهداشت دانشگاه و اداره پست لرستان درخصوص انتقال و جابجایی نمونه های پاشنه پای نوزادان از مراکز و پایگاه های سراسر استان به آزمایشگاه مرجع بخصوص در ایام جنگ رمضان با اهدای لوح تشکر و قدر دانی کرد.

 در این جلسه از دکتر کوشکی معاون بهداشت دانشگاه، دکتر یاراحمدی معاون فنی، مهندس پیرحیاتی معاون اجرایی معاونت بهداشت و کارشناسان مرتبط با این برنامه توسط مدیرکل پست لرستان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.