دمای خوزستان تا ۵ درجه افزایش می‌یابد

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 13:51
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا فردا جوی نسبتاً پایدار بر استان حاکم است و دما در این مدت بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا فردا جوی نسبتاً پایدار بر استان حاکم خواهد بود و در این مدت روند افزایش سه تا پنج درجه‌ای دما در اغلب مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز و فردا، به‌ویژه در روز آینده، وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان به صورت متوسط تا نسبتاً شدید و گاهی همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان توضیح داد: شمال خلیج فارس نیز تا اواخر وقت امروز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین موج ضعیفی روز سه‌شنبه از فراز استان عبور خواهد کرد که در پی آن افزایش ابر در اغلب مناطق و احتمال رگبارهای پراکنده در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته رامشیر با دمای ۳۸.۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و ایذه با ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی ادامه داد: در همین مدت دمای شهر اهواز به بیشینه ۳۷ و کمینه ۲۱ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.