فلسفی: مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی تنگ‌ارم امسال تکمیل می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 14:52
بوشهر- معاون آب و فاضلاب شهرستان دشتستان گفت: مخزن پنج هزار مترمکعبی آب تنگ‌ارم تا پایان سال تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امرالله فلسفی ظهر یکشنبه در جمع مردم تنگ ارم اظهار کرد: با راه‌اندازی سد تنگ ارم از سال ۱۳۹۷ تاکنون، این منطقه به لحاظ برخورداری از آب شرب به بهترین نقطه استان بوشهر تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در حالی که مرکز استان و شهرستان دشتستان هر چند روز یکبار با قطعی آب مواجه می‌شوند، در بخش ارم آب به صورت روزانه در دسترس شهروندان است.

فلسفی از احداث یک مخزن پنج هزار مترمکعبی در تنگ ارم خبر داد و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه تا پایان سال جاری، علاوه بر بهبود کیفیت آب، شاهد پایداری هرچه بیشتر آن در شبکه توزیع خواهیم بود.

معاون آب دشتستان در پاسخ به مشکل افت فشار در قسمت‌های بالادست شهر توضیح داد: مصرف بی‌رویه آب به دلیل وجود درختان زیاد در منازل مسکونی، باعث رعایت نشدن الگوی مصرف و افت فشار در ساعات اوج می‌شود.

وی تاکید کرد: از طرفی افزایش فشار شبکه برای حل این مشکل، با توجه به فرسودگی لوله‌ها در برخی نقاط، منجر به شکستگی و هدررفت آب می‌شود.

در ادامه این مراسم، تعدادی از شهروندان تنگ ارم مشکلات خود از جمله قطعی‌های آب آشامیدنی به خصوص در روزهای ابتدایی تابستان را مطرح کردند که مسئولان حاضر قول پیگیری و رفع تدریجی این مشکلات با تکمیل طرح‌های زیرساختی را دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.