پرسپولیس باید با اوسمار خداحافظی کند؟

پارسینه یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 14:53
سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان علی‌رغم درخواست باشگاه پرسپولیس برای بازگشت به ایران بعید است در این زمان قصدی برای بازگشت داشته باشد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا، با توجه به حمله تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در ۹ اسفند ماه، مسابقات لیگ برتر فوتبال به تعویق افتاد. با قبول آتش‌بس، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال به دنبال برگزاری مجدد رقابت‌های لیگ برتر بودند اما به دلیل حضور تیم ملی در جام‌جهانی با اعلام سازمان لیگ برتر برگزاری مسابقات به بعد از لیگ برتر موکول شد.

این در شرایطی‌ است که بیشتر تیم‌های لیگ برتری با توجه به مشکلات مالی به وجود آمده مخالف برگزاری رقابت‌های لیگ برتر هستند و چند باشگاه لیگ برتری از جمله پرسپولیس خواستار برگزاری لیگ بیست و پنجم هستند.

باشگاه پرسپولیس به اعضای این تیم اعلام کرده از هفته نخست خرداد ماه، تمرینات این تیم آغاز خواهد شد و از همین رو از بازیکنان و اعضای کادر فنی خارجی خود خواسته تا به ایران بازگردند.

پیگیری‌های ایرنا از این موضوع حکایت دارد که علی‌رغم درخواست باشگاه پرسپولیس برای بازگشت اعضای خارج این تیم، اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان به دلیل برخی مسائل شخصی بعید است در زمان مقرر شده به ایران بازگردد. از همین رو قرار است تمرینات قرمزها زیر نظر کریم باقری و با برنامه و دستورات تاکتیکی اوسمار برگزار شود تا زمانی که سرمربی پرسپولیس به ایران بازگردد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.