بیش از ۲ هزار گواهینامه دریانوردی در هرمزگان صادر شد

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 15:03
معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از صدور بیش از دو هزار گواهینامه شایستگی، مهارت و گواهینامه‌های جانبی برای دریانوردان در ایام جنگ رمضان خبرداد.

وی در خصوص اقدامات انجام‌شده در حوزه آموزش و صدور مدارک دریانوردی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی یک‌هزار و ۷۱ فقره گواهینامه شایستگی و مهارت دریانوردی و یک‌هزار و ۱۱ فقره گواهینامه جانبی برای دریانوردان صادر شده است.

معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در همین راستا ۱۵۷ فقره شناسنامه دریانوردی و ۵۸۴ فقره گواهینامه سلامت پزشکی نیز برای متقاضیان صادر شده است.

مکی‌زاده همچنین با اشاره به روند برگزاری دوره‌های آموزشی دریانوردی تصریح کرد: بخش تئوری ۱۲۳ دوره آموزشی دریانوردی توسط ۱۷ مرکز آموزشی به‌صورت مجازی برگزار شده و بخش‌های عملی این دوره‌ها نیز در حال حاضر به‌صورت حضوری در حال تکمیل است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود همه تهدیدات متاثر از جنگ تمامی خدمات آموزشی با هدف افزایش مهارت‌ فعالان حوزه دریایی در چارچوب مسئولیت‌های حاکمیتی و به‌منظور ارتقای سطح توان‌مندی دریانوردان بی‌وقفه ادامه داشته است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.