بازدید مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از اجرای پروژه FTTH در شهرک الهیه

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 15:05
مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه به‌همراه معاون شبکه از روند اجرای پروژه توسعه فیبرنوری (FTTH)شهرک الهیه، در محدوده کافوی ۱۴۷ مرکز تلفن بعثت کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین از استان  کرمانشاه، در این بازدید که در بلوار شاهد، خیابان لرستانی و خیابان صداقت محدوده کافوی ۱۴۷ مرکز تلفن بعثت انجام شد، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه، نحوه اجرای عملیات کابل‌کشی و نصب تجهیزات نوری مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

حمیدرضا امیری ،مدیر مخابرات منطقه ضمن تقدیر از تلاش واحدهای اجرایی و پیمانکاران پروژه، بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و دسترسی مستقیم مشترکان به فیبرنوری تأکید کرد و افزود: اجرای طرح FTTH موجب ارتقای کیفیت خدمات اینترنت، افزایش پایایی شبکه و فراهم شدن بستر مناسب برای ارائه سرویس‌های نوین ارتباطی در این منطقه خواهد شد.

همچنین غلامرضا رشیدی ، معاون شبکه گزارشی از جزئیات فنی پروژه و برنامه زمان‌بندی تکمیل آن ارائه داد و اظهار داشت: با تداوم تلاش همکاران فنی، این طرح در آینده نزدیک به بهره‌برداری رسیده و شاهد تحول چشمگیری در سطح خدمات ارتباطی شهرک الهیه و مناطق پیرامونی خواهیم بود.
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.