سرمایه‌گذاری شهرداری دورود در ناوگان خودرویی / ۴ خودروی جدید وارد چرخه خدمات شد

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 15:30
با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی و افزایش بهره‌وری در امور شهری، ۴ خودروی جدید به ناوگان خودرویی شهرداری دورود اضافه شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی و افزایش بهره‌وری در امور شهری، شهرداری دورود ۴ دستگاه خودروی جدید به ناوگان خدمات شهری اضافه کرد. این اقدام، به دستور خسروی شهردار  و با پیگیری‌های امور مالی، انجام شد تا کیفیت و سرعت خدمات شهری در سطح شهر بهبود یابد.

خودروهای جدید شامل یک دستگاه خودروی سنگین «ام‌پاور» (محصول گروه بهمن) و سه دستگاه نیسان کمپرسی هستند. رونمایی از این تجهیزات با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، حمید فتحی، احمدرضا نامداری، غلامعباس پیشداد و خانم مژدهی، به همراه معاونین شهرداری، برگزار شد.

سرمایه‌گذاری شهرداری دورود در ناوگان خودرویی  / ۴ خودروی جدید وارد چرخه خدمات شد

شهردار دورود در این مراسم تأکید کرد که این اقدام، گامی مهم در جهت تسریع عملیات‌های شهری و افزایش رضایتمندی همشهریان گرامی است و افزود که خودروهای جدید از امروز رسماً فعالیت خود را در سطح شهر آغاز خواهند کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.