راهیابی ۵ معلم لنگرودی به مرحله استانی تجلیل از معلم نمونه

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 15:35
مراسم تقدیر از ۳۵ معلم نمونه و ۶۰ بازنشسته فرهنگی با حضور مسئولان در آموزش و پرورش لنگرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین گیلان از لنگرود، مراسم تجلیل از ۳۵ معلم نمونه و ۶۰ تن از فرهنگیان بازنشسته سال گذشته شهرستان لنگرود با حضور جمعی از مسئولان در سالن فرهنگ اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

محمدعلی خداجو، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های جامعه فرهنگیان اظهار کرد: از میان ۳۵ معلم نمونه تجلیل شده در سطح شهرستان، ۵ نفر موفق به راهیابی به مرحله برتر استانی شده‌اند.

وی همچنین با تقدیر از کسب مقام‌های برتر آموزشی و پرورشی توسط فرهنگیان لنگرود، بر ضرورت ارتقای امکانات مدارس تاکید و خاطرنشان کرد: اصلاح و ترمیم زیرساخت‌های آموزشی و ورزشی این شهرستان از نیازهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود با بیان اینکه لنگرود از استاندارد کشوری سرانه فضای آموزشی بالاتر است، گفت: نکته اصلی این است که لنگرود یکی از شهرهای پرتراکم کشور است، ما در خود شهر لنگرود هنوز به سرانه استاندارد نرسیده‌ایم، بارها به مسئولین اعلام کرده‌ایم که با توجه به تخلیه روستاها و تراکم بسیار بالای دانش‌آموزی در شهر لنگرود، این موضوع را ملاک قرار دهند، به همین دلیل به دو مدرسه بزرگ‌مقیاس نیاز داریم تا به سرانه پیش‌بینی شده در برنامه توسعه هفتم برسیم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.