جمع آوری ۷۸ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در نیکشهر

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 16:14
نیکشهر - فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: تعداد ۷۸ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نیکشهر جمع آوری شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن وحدانی مقدم ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد محله محور طی ۷ روز گذشته در سطح شهرستان نیکشهر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۷۸ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز، ۷۴ نفر معتاد متجاهر، ۷ نفر سارق و ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و همچنین ۳۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و کشف ۵ قبضه سلاح غیرمجاز و ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر دستاورد های این طرح است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.