افزایش تدریجی دمای گلستان تا چهارشنبه؛بازگشت رگبارورعدوبرق ازنیمه هفته

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 16:32
گرگان-کارشناس هواشناسی گلستان از تداوم جوی آرام و روند افزایشی دماتا ظهر چهارشنبه در استان خبر داد و گفت: ازعصر همان روزبا ورود سامانه ناپایدار بارش‌های رگباری و رعدوبرق به استان بازمی‌گردد.

مهدیه اصحابی در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به آخرین الگوهای پیش‌یابی جوی اظهار کرد: تا حوالی ظهر روز چهارشنبه، به دلیل حاکمیت سامانه کم‌فشار و جریانات غالباً جنوبی، شرایط جوی در استان آرام خواهد بود و دمای هوا به‌تدریج افزایش می‌یابد.

وی افزود: از عصر روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، با عبور متناوب ناوه از منطقه و تقویت کم‌فشار دینامیکی، ناپایداری‌های جوی در گلستان افزایش پیدا می‌کند.

اصحابی ادامه داد: در این بازه زمانی، وقوع رگبارهای پراکنده، رعدوبرق و گاهی وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی گلستان همچنین به شهروندان توصیه کرد با توجه به ماهیت ناپایدار بارش‌ها، تمهیدات لازم را به‌ویژه در فعالیت‌های خارج از منزل و تردد در مناطق مستعد آب‌گرفتگی در نظر بگیرند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.