هشدار عضو هیئت رئیسه مجلس به آمریکا؛ هر تعرضی به شناورهای ما، پاسخ سنگین ایران را در پی خواهد داشت/بهترین راه، تسلیم شدن و دادن امتیاز است

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 16:43
رضایی نوشت: ساعت در گذر زمان و به ضرر آمریکایی‌هاست. به نفعشان هست که حماقت نکنند و خود را در باتلاقی که افتاده‌اند، بیشتر فرو نبرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رضایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

از امروز خویشتن‌داری ما تمام شد، هر تعرضی به شناورهای ما، با پاسخ سنگین و قاطع ایران به شناورها و پایگاه‌های آمریکایی مواجه خواهد شد.

ساعت در گذر زمان و به ضرر آمریکایی‌هاست. به نفعشان هست که حماقت نکنند و خود را در باتلاقی که افتاده‌اند، بیشتر فرو نبرند.

بهترین راه، تسلیم شدن و دادن امتیاز است.

باید به نظم منطقه‌ای جدید عادت کنید.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.